در حال حاضر تعيينقيمت رپورتاژ تحت مديريت سازمان خاصي نيست و نظارت خاصي بر قيمت ها صورت نميگيرد. به همين دليل هر سايت بر اساس سياست گذاري داخلي خود هزينه رپورتاژ آگهي را مشخص ميكند. اين شرايط سبب شده كسب و كارها براي انتخاب و مذاكره با سايت ها با دشواري هايي روبرو شوند و بعضا هزينه هاي زيادي را به شركتها تحميل ميكند. تعيين قيمت رپورتاژ آگهي از ملاك هاي واحدي پيروي نميكند اما كيفيت وب سايت از نظر همه كارشناسان مهمترين ملاك تعيين هزينه رپورتاژ آگهي است. مقايسه اتوريتي دامنه (DA) و اتوريتي صفحه (PA) سايتها يكي از بهترين ملاك هاي سنجش كيفيت سايت و تعيين قيمت رپورتاژ است.
كمپين رپورتاژ آگهي چيست؟
رپورتاژ آگهي يا رپرتاژ ادز يا آگهي خبري يكي از راه هاي كارآمد براي برندآفريني، سئو و بهينه سازي وب سايت هاست. در هر سفارش و خريد رپورتاژ آگهي، فرصت داريد در يك وب سايت ديگر، برند و خدماتتان را معرفي و به آن لينك بدهيد. رپورتاژ آگهي در سئو، راهي براي افزايش اعتبار دامنه تان محسوب مي شود البته اگر در محتواي رپورتاژ نيز، اصول سئو را رعايت كرده باشيد و محتوايي مفيد توليد كرده باشيد. با انتخاب سايت هاي مناسب براي رپورتاژ آگهي، مي توانيد به سرعت نتيجه مثبت آن را در سئو و برندينگ وب سايتتان ببينيد. تاثير رپورتاژ بر سئو به حدي زياد است كه بنيانگذار گوگل، ايده گوگل را با بك لينك شروع كرد. لري پيج درخواب ديد كه اعتبار مطالب سايتها را ميتوان با بك لينك ها سنجيد و اين شروع ايده موتور جستجوي گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسيار هوشمندانه به بررسي بك لينك ها مي پردازد ولي هنوز بهترين راه براي گرفتن بك لينك هاي دائمي طبيعي، درج آگهي رپورتاژ مي باشد.
اگر بخواهيم بگوييم معني رپرتاژ چيست (What does reportage mean) بايد يك واقعيتي را در ابتداي كار به شما بگوييم. حتما ديده ايد كساني را كه يك محصول دست خود مي گيرند و مانند تيزر هاي تبليغاتي شروع ميك ندد از مزيت هاي محصول خود حتي به شكل مبالغه آميز تعريف و تمجيد كردن!
كه محصول ما حرف اول را در بازارهاي رقابتي ميزند و شركت ما بهترين است! ديد مخاطب به اين مسئله چگونه است؟ قطعا با يك ديد منفي از كنار آن شخص و محصولش گذر خواهد كرد.
رپورتاژ آگهي چيست
اولين موردي كه به ذهن مخاطب مي آيد آن است كه حتما به دنبال كلاهبرداري از من است! مي خواهد محصول خود را با يك قيمت بالا به من بدهد. در گذشته تر حتما از كسب و كار هاي مختلف شنيده ايد كه مي گفتند اعتبار ما در كيفيت محصولات ماست و نام برند ما دهان به دهان چرخيده است ما در مشتري مداري بسيار حرفه اي عمل كردهايم و به همين خاطر توانسته ايم در بازار كار خود موفق عمل كنيم.
خوب است بدانيد: رپورتاژ چيست ؟
سفارش رپورتاژ آگهي در سايت سه گوش
سايت سه گوش برخلاف رتبه پايين در الكسا، داراي دامين اتوريتي قابل قبول در سايت Moz.com و ورودي سرچ بالا در كلمات تخصصي حوزهكاري خود است. مجله سرگرمي سه گوش با انتشار رپورتاژ آگهي يا همان خبر آگهي، با كمترين هزينه و ارائه بك لينك با كيفيت، مي تواند نياز شما از برندينگ در بين كاربران اينترنتي را تامين نمايد. اگر نيازمند مشاوره در اين حوزه هستيد، براي مشاوره رايگان با ما در تماس باشيد. همچنين براي سفارش و خريد رپورتاژ آگهي تنها كافي است با شماره تلگرام ۰۹۳۷۱۵۴۶۱۰۳ و يا ايميل Reportage.3goosh.com[@]Gmail.com با ما ارتباط بگيريد.
سايت ني ني سايت يك مصداق مناسب براي بيان معني رپورتاژ است. در اين سايت با انواع رپرتاژ ها مواجه مي شويد اگر مخاطب شناسي درستي داشته باشيد مي توانيد يك رپرتاژ عالي كه منجر به ديده شدن بيشتر شما مي شود داشته باشيد .
در اين سايت يك شركت كه در زمينه سيسموني كودك فعاليت دارد يك رپرتاژ در ني ني سايت قرار داده است ناخواگاه مادراني كه به دنبال سيسموني با كيفيت هستند به روي لينكي كه مرتبط با شركت سيسموني است كليك خواهند كرد و در اين جا ما به مطلوب خود رسيده ايم!
ما تا اينجاي مطلب سعي كرديم به شما بگوييم معني رپورتاژ چيست. هميشه بخاطر بسپاريد معني رپرتاژ يعني نوشتن متني بي طرف كه در ناخوداگاه مخاطب اثر مي گذارد و شما با يك نياز سنجي مناسب به اهداف خود در زمينه تبليغات دست پيدا خواهيد كرد.
كاربردهاي رپررتاژ
راياماركتينگ در اين مقاله قصد دارد شما را با نحوه نوشتن رپرتاژ آشنا كند. اما قبل از آنكه درباره چگونگي نوشتن اين متنها صحبت كنيم ميخواهم شما را با كاربردهاي رپررتاژ آشنا كنم. رپرتاژ در بين راههاي تبليغاتي بسيار مقرون به صرفه و ارزان است. اين راه تبليغاتي يكي از پربازديدترين روشهاي تبليغات است. مهمترين متنهاي تبليغاتي به صورت رپرتاژهاي خبري هستند.
رپرتاژ خبري چيست؟
در ادامه مقاله بيشتر صحبت ميكنيم. رپورتاژها در فضاي مجازي و اينترنت فعاليت ميكنند. اين متنها به صورت سئو شده هستند كه باعث افزايش تعداد بازديدكنندگان از سايت شما ميشوند.
متنهاي رپرتاژ
متنهاي رپرتاژ يكي از موثرترين راههاي تبليغاتي است كه در سالهاي اخير استفادههاي زيادي از آنها ميشود و تعداد زيادي از مديران و مسئولان براي معرفي كسب و كارهاي خود از اين متنها استفاده ميكنند. شما ميتوانيد با توليد رپرتاژهاي آگهي درباره كسب و كار خود و انتشار آنها در سايتهاي خبري پر بازديد به بيزينس خود رونق دهيد. كيفيت اين متنها بسيار اهميت دارد بنابراين در تهيه اين متنها بايد دقت زيادي را انجام دهيد.
رپرتاژ خبري چيست و به طور كلي رپرتاژ به چه معني است؟
يكي از سوالات پرتكرار و مهم كه شايد امروزه زياد آن را مي شنويم اين است كه رپرتاژ به چه معني است؟ به طور كلي رپرتاژ به خبرهاي تبليغاتي ميگويند كه به افراد ديگر كسب و كار شما را معرفي ميكند و آنها را با خدمات شما آشنا ميسازد.
يكي از انواع رپورتاژ ها، رپورتاژ خبري است كه به صورت خبرهاي سئو شده هستند كه در سايت شخصي شما يا سايت هاي پربازديد خبري انتشار پيدا مي كنند و اطلاعاتي را درباره نحوه خدمات، تعرفه هاي كسب و كار، مزايايي بيزينس شما نسبت به ديگر بيزينسها و ... به مخاطبان ميدهد.
معني رپورتاژ
امروزه تبليغات به صورت روشهاي سنتي و گران قيمت گذشته انجام نمي شود و اكثر كسب و كار ها تبليغات ارزان قيمت و مدرن را ترجيح ميدهند. با شرايط به وجود آمده براي ويروس كوويد 19 و تعطيلي هاي اجباري اكثر كسب و كار ها فعاليت هاي خود را در اينترنتي ادامه مي دهند. متن هاي رپورتاژ ميتواند به اين كسب و كار ها كمك زيادي كند.
هرچه كسب و كار شما به افراد بيشتري معرفي شوند، فروش شما نيز افزايش پيدا مي كند. متن ها با كيفيت رپورتاژ كه از سئو خوبي برخوردار باشند ميتوانند باعث معرفي كسب و كار شما به افراد بيشتري شوند. قيمت خريد رپرتاژ زياد نيست و شما ميتوانيد به راحتي آنها تهيه كنيد.
ارزان بودن رپرتاژ به چه معني است؟
تاكنون از خود پرسيده ايد كه ارزان بودن رپرتاژ به چه معني است؟ رپورتاژ يكي از راه هاي تبليغاتي است كه در كاهش هزينه اوليه تبليغات كسب و كار شما بسيار موثر است. يك رپرتاژ خوب داراي ويژگي هاي مانند: كلمات پرتكرار گوگل، قابل درك براي خوانندگان، متن جذاب، رعايت نكات سئو و نگارش، بدون غلطهاي املايي و ... است.
اگر شما به دليل مشغله هاي كاري وقت نوشتن رپرتاژ را نداريد ميتوانيد متنهاي خود را به افراد با تجربه و حرفه اي در سايت هاي كه در زمينه سئو و توليد رپرتاژ فعاليت ميكنند بسپاريد.
توليد رپرتاژ
امروزه سايت هاي زيادي در زمينه توليد رپرتاژ فعاليت مي كنند كه همين امر انتخاب يك سايت با كيفيت را سخت تر كرده است و از طرف ديگر افراد سود جو باعث شدهاند افراد مختلفي به اين سايتها اعتماد نكنند اما شما ميتوانيد با تحقيق زياد درباره اين سايت ها متن هاي خود را، به سايتهاي حقيقي كه متن هاي با كيفيتي را در زمينه معرفي كسب و كار ها توليد مي كنند، بسپاريد.
پيشنهاد مي شود قبل از اينكه متن اصلي را سفارش دهيد ابتدا متن كوتاهي را از اين سايت درخواست كنيد اگر كيفيت كار آنها مورد رضايت شما بود فايل اصلي را سفارش دهيد در غير اين صورت ادامه همكاري را با آنها قطع كنيد. اگر خود علاقه به نوشتن رپرتاژ هستيد پس با ما در اين مقاله همراه باشيد در ادامه نحوه نوشتن يك رپرتاژ با كيفيت را به شما آموزش خواهيم داد.
منبع